Informace k provozu školy od 11. do 22. 1. 2021 a o hodnocení vzdělávání v 1. pololetí
Provoz školy od 11. 1. 2021
V období od 11. do 22. 1. 2021 pokračují v prezenční výuce nadále pouze žáci 1. a 2. třídy. Pravidla pro organizaci výuky, školní družinu a hygienická pravidla zůstávají stejná jako v minulém týdnu.
Žáci 3. - 9. třídy mají opět distanční výuku prostřednictvím platformy Google Suite (sledujte prosím bedlivě vaše školní emaily).
Provoz mateřské školy bude pokračovat v normálním režimu.
Žáci na distanční výuce mají nárok na dotovaný oběd.
Hodnocení na vysvědčení za 1. pololetí 2020/2021
Výtah z textu tohoto doporučení, které vydalo MŠMT:
Na vysvědčení je možné hodnotit klasifikací, slovně i kombinací obou způsobů.
Hodnocení tohoto velmi nestandardního pololetí by mělo vycházet jednak ze zjištěné míry dosažení školních výstupů, ale mělo by být přihlíženo i k dalším skutečnostem ovlivňujícím výsledky vzdělávání, kterých žák v hodnoceném období dosáhl. Takovými skutečnostmi jsou např.:
• účast na distanční výuce;
• aktivita při distanční výuce (aktivní zapojení se do učení v synchronní i asynchronní distanční výuce);
• osvojení si nové dovednosti komunikovat v prostředí platforem s učiteli i spolužáky;
• řešení problémů spojených s distanční výukou, tvořivost, adaptabilita apod.;
• schopnost organizovat si čas a učení v podmínkách, v nichž žák výrazně přebírá odpovědnost za svou práci;
• to, jak si žák vytvořil prostředí pro učení doma;
• to, jak si v digitálním zařízení vytvořil osobní učební prostředí;
• to, jak si osvojil nové digitální kompetence související s distanční výukou synchronní i asynchronní formou;
• to, jak při distančním vzdělávání podporuje spolužáky;
• to, jak plnil zadané úkoly (včasnost, kvalita, ale i tvořivost apod.);
• to, zda a jak plnil další doplňkové úkoly;
• to, zda si žák pamatuje znalosti nabyté při prezenční výuce a dříve osvojené znalosti a dovednosti dokáže při dalším procesu učení používat;
• osobní portfolio žáka (v listinné či digitální podobě).
Jak vyplývá z výše uvedeného, je vhodné na hodnocení v tomto pololetí pohlížet jako na příležitost vzít v úvahu kromě různých forem písemných testů také řadu dalších kritérií.
Celé znění Doporučení - zde:
otevření školy: 7:10
1. hodina: 7:30 - 8:15
2. hodina: 8:25 - 9:10
3. hodina: 9:30 - 10:15
4. hodina: 10:25 - 11:10
5. hodina: 11:20 - 12:05
6. hodina: 12:15 - 13:00
Odpolední vyučování
7. hodina: 12:35 - 13:20
8. hodina: 13:25 - 14:10